[Csaladtortenet 2] Polgári anyakönyvek fontossága.

Miske Miklós mmiske at freemail.hu
2012. Dec. 12., Sze, 16:31:14 CET

T Listalakók! Engedjétek meg mai élményem megosztását:Nagynéném a család fekete báránya volt, hogy miét nem tudom talán a házassága miatt nem volt komilfó. Én életemben egyszer találkoztam 1956. után valamikor vele gyermekként Budafokon a Kossuth utca páratlan oldalán lakott amely házat rég lebontották:1. halálának idejét szerettem volna megtudni, de a kapott információ, hogy dálnoki Miklós Dezső a volt katona és miniszterelnök valamelyik rokonának felesége volt annyiban igaz lehet, hogy a budafoki temetőben megtaláltam a kriptát, de a nyilvántartás hiányossága miatt a leánykori neve nem volt feltüntetve a nyilvántartó kartonon  A temettetőt nem adják ki így, ha rokon is nem tudom felvenni a kapcsolatot vele, mellesleg a sír annyira elhanyagolt évtizedek óta senki sem gondozza tehát már nem lehet életben az sem aki eltemettette.  Zsákutca.2. A nagyapám és nagyanyám sírhelyét is megtaláltam, de már rátemettek másokat így csak a temetés dátuma van meg a nyilvántartásban a haláluk időpontja hiányzik Zsákutca.3. A budafoki polgári halotti anyakönyvben  nem szerepelnek ezért valószínű, hogy máshol haltak meg korház akkoriban a XI., kerületben volt Halovány remény.4. Nagynénémnek, ha volt Budafokon hagyatéki eljárása a közjegyzőnél, vagy ha a város temette el akkor a BFL-ben lehetnek az iratok, és melyik kórház? ha nem a XI-ik, szeretett otthon? Hol keressem Őket? Halovány remény.5. A budafoki egyházi anyakönyvekről tud valaki merre keressem?Nem csak a korábbi korokban van gond rokonaink felkutatásával hanem napjainkban sem könnyű.Lehet, ha minden kerület indexelve lesz akkor kerülnek elő ezért igen fontos Bocsor Laciék munkája!
 Üdv Miske Miklós 06-30-8156088