[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / MNL mikrofilm szkennelési programja

"Dr. Várkonyi Tibor" drvt at digitals.hu
2012. Dec. 14., P, 20:25:21 CET

Kedves Laci, és Mindenki!

Mindenképpen a nagyvárosokkal, nagyobb településekkel kellene kezdeni,
egyszerűen azért, mert ezeket értelemszerűen többen kutathatják azonos
időben. Ezen túlmenően bizonyos kivételeket érdemes tenni, ha egy-egy
település egy adott vallás központi anyakönyvi helye volt, noha nem
minősül nagyvárosnak vagy nagyobb településnek. Értelemszerűen vizsgálni
kell azt is, hogy nem szkennelte-e már valaki az adott települést...

Üdv.:
Várkonyi Tibor