[Csaladtortenet 2] segítségkérés- hol készülhetett a fénykép?

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2012. Dec. 22., Szo, 22:43:47 CET

Kedves Segítők!

Köszönöm szépen a válaszokat, ha meglesz a végleges megoldás közzé teszem!
Az ajánlott fórumokat (Hadtörténeti múzeum és Fortepan) megpróbálom kérdésemmel felkeresni.
Az én tippem a válaszokat elolvasva, a craiovai hadseregkórház 1916 körül, talán dédanyám 2. férje Putnik Béla ezredes járt ott…

Üdv. további szép készülődést!

Zsuzsa