[Csaladtortenet 2] Hunyady Lacitól / osztrák kérés

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Dec. 29., Szo, 09:16:07 CET

Tisztelt Családfakutatók!

Andréevitch Stephan úr Bécsből E-mailben keresett meg, hogy szeretne velem találkozni, és segítségemet kérni. István "Fali és állóórák az Osztrák-Magyar Monarchiában, órakésztő műhelyek 1780-1850 között" címmel egy tudományos munkát kíván kiadni.

Mivel csak rövid időre, Karácsonyra jött Budapestre, édesanyját meglátogatni, így családi elfoglaltságaim miatt nem tudtam vele találkozni. Négyesi Gyuritól (aki már kapcsolatba lépett vele) és az osztrák levelező listákon megjelent leveleiből értesültem arról, hogy milyen kérései vannak:

  a.. A Monarchia órakésztőinek adatai 1750-1860 között
  b.. Órakészítők céhkönyveinek fellelhetősége 1750-1860 között
  c.. Reznován Sándor zombori (Szerbia) órakészítőről bármilyen adat
  d.. Anyakönyvekben szereplő órakészítők adatai
Ha tudunk, segítsünk neki. Magyarul is ért.

Elérhetősége:

Stephan Andréewitch
stephan.andreewitch at aon.at
tel. + 43 664 1036390