[Csaladtortenet 2] Kutatás a Győri Egyházmegye adataiban

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Dec. 30., V, 13:03:22 CET

Kedves Listatársak!

A Győri Egyházmegyei Levéltár digitalizált anyakönyvi adataiban szeretnék
kutatni. Kérem azok segítségét, akik már kutattak itt.
Tudom, hogy a kutatás fizetős, de nem találom a feltételeket / ár, stb /.
Azt sem tudom kibogozni, hogy a demóba feltett helyiségeken kívül a
település listán felsorolt valamennyi helyiség kutatható-e ?
Valószínű bennem van a hiba. Lehet, hogy az első lépésem hiányzik, vagy
helytelen. Várom a segítséget!

Egyben sikeres és boldog új évet kívánok mindenkinek!

Üdv. A Éva