[Csaladtortenet 2] Fw: Kutatás a Győri Egyházmegye adataiban

Páli István oregpali at t-online.hu
2012. Dec. 31., H, 10:55:40 CET

----- Original Message -----
From: Szigetiné Ili
To: Páli István
Sent: Monday, December 31, 2012 10:14 AM
Subject: Kutatás a Győri Egyházmegye adataiban

Kedves István!
Engem is érdekel a a Győri egyházmegyében való kutatás. Házassági és halotti bejegyzés alapján az egyik szépapám visszaszámolva 1814 vagy 1817-ben született Kisboldogasszony, vagy Kismarton településen. Az apja kb: 1787-ben szintén ott született (halotti bejegyzés). Ezeket az adatokat Torna vármegyénél találtam. Nézegettem, az útmutatásod szerint, de úgy látom egyik helység sincs feltéve a kutatható településlistára. Ha lesz időd, kérlek nézz rá, hogy jól látom-e?
Előre is köszönöm!
Üdv: Ili