[Csaladtortenet 2] Kutatás a Győri Egyházmegye adataiban

Páli István oregpali at t-online.hu
2012. Dec. 31., H, 13:27:52 CET

Ilike!
Amint írtam, végre sikerült megtalálni. a Mormonoknál így:Kereszteltek, házasultak, halottak 1827-1870 -  VAULT INTL Film [ 700790 ]
Kereszteltek, házasultak, halottak 1871-1895 -  VAULT INTL Film [ 700791 ],

Az Országos levéltárban is benn van,így:
      1  A4337  Kisboldogasszony   római katolikus  vegyes  1827  1870
      2  A4338  Kisboldogasszony   római katolikus  vegyes  1871  1895
      3  A4338  Kisboldogasszony   római katolikus  vegyes  1827  1870

Remélem, holnap nem új év kezdődik, hanem megadatik az idei év folytatásának lehetősége.

Ennyi! Üdv.: Páli István