[Csaladtortenet 2] Harta kérdés, bemutatkozás

Istvan Maleth malethi at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 21:50:20 CET

Üdv Fórumozók,

A Radixon az induláskor tagja voltam az előzmény listának, de "kikopott" a
dolog egyéb elfoglaltságok miatt. Most ismét erőt véve magamon igyekszem
visszatérni :)

Aki nem ismerne egy rövid bemutatkozás: Maléth István vagyok, az AkuFF
tagja. Kutatási területeim apai ágon eddig Békés megye (ezen belül
Mezőberény  -német ev, Gyoma- német ev, Dévaványa-rk), de kutakodtam
Soltvadkert és Harta környékén is (ev vonalon) valamint Pozsony és környéke
is "fókuszban" van, anyai ágon Békés megye (Gyoma -ref) és Veszprém megye
(Vilonya, Hajmáskér, Sóly).
Az AkuFF segtségével sikerült is kiadni a Gyoma német evangélikus
családkönyve 1830-1920 könyvemet.

A fenti településekkel kapcsolatosan szívesen segitek.

A kérdésem Hartával kapcsolatosan, hogy találkozott-e már valaki valahol az
*Adalékok Harta történetéhez* című könyvvel?

A segítséget előre is köszönöm

Üdv,
I.