[Csaladtortenet 2] azonos keresztnevek ÉS HA MÁR ÁKOS, AKKOR BAKONYIAK

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Feb. 4., Szo, 18:25:47 CET

Szerbusz, Ákos,

Tökéletesen igazad van, én lennék az utolsó, aki rasszista viccet mond.
Most egy utolsó vagyok tehát. Ezért is írtam a végére, hogy "elnézést".

Lehet vitatni egyébiránt, de úgy gondolom, hogy amíg egy cigányokról
vagy zsidókról szóló viccben a humor (pláne, az önirónia) dominál a
gonoszsággal, rosszindulattal szemben, addig megbocsátható, ezt
egyébként zsidó barátaim is megerősítik, akikkel órákig tudunk Kohn
bácsis vicceket mesélni egymásnak (persze, rég unjuk, mert ugyanazokat
ismerjük).

Na, szóval ezt elnézem magamnak, amilyen toleráns vagyok...

Sok üdv,
Viktor

U.I.: A minap eldicsekedtem azzal, hogy megoldottam, miért van 1895-től
két párhuzamos zirci anyakönyv. Nos, nem volt igazam, nem azért, mert az
egyikben a zirciek, a másikban a többiek vannak. Nem tudom, hogy miért.
Viszont rengeteg Neuhauser, Schoffhausen, meg némi Tremmel, Hanich
(Hanig stb.) is van ott. De nem tudom kimentegetni, mert állatira
lefagyasztja a gépemet ez a mormon anyag.