[Csaladtortenet 2] Mormonok és adataik

Tóthné Edit lefkovic at gmail.com
2012. Feb. 6., H, 20:13:00 CET

Kedves Gyuri!

Engem a mormonok 60 évvel repítettek vissza az időben.

Szépapám, G Kiss Sándor, özvegyemberként vette el szépanyámat. Hasonló
paraméterű személy 6 évvel korábban özvegyült meg. Tapasztalataim szerint
egészséges ember nem várt ennyit az újranősüléssel. Jó lett volna a
két-három tucat G Kiss közül kikeresni a megfelelőt. Ezzel szemben a
mormonok 8800 Kiss Sándort kínáltak föl. Tudjuk, ugye, Rákosiék 1952-ben
törvényt hoztak arról, hogy G Kiss néven nem lehet élni, tessék csak
Kissnek lenni! Ehhez csatlakoztak most a mormonok.

Üdvözlettel

Tóth Sándor