[Csaladtortenet 2] Még mindíg Szombathely

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2012. Feb. 7., K, 13:23:47 CET

T Lista!
Szombathely bombázásáról akkor halottam először, amikor egy gyászjelentés
filmet feldolgoztam. Ott találkoztam egy gyászjelentéssel, amit a Magyar
Királyi Külügyminisztérium adott ki a bombázás alatt meghalt dolgozóiról.
Akkoriban utánanéztem a bombázásnak a neten. Nagyon sok menekült volt a
városban. A civilek mellett három minisztérium is odaköltözött. Próbáltam
megtalálni, amit akkor találtam, de nem sikerült. Viszont találtam
visszaemlékezéseket a túlélőktől a borzasztó napról, amit mellékelek.
Üdv: Ili
http://www.zplace2b.com/1945project/images/papers/newspaper_1-10_hun.pdf