[Csaladtortenet 2] csíkszentdomokosi Sándor és csíkszentmártoni Bocskor családok

Sándor Molnos kukikukac at yahoo.com
2012. Feb. 8., Sze, 15:41:59 CET

Kedves levelezőtársak/családkutatók!

Nemrégiben családkutatásba kezdtem, és egy adott pontig el is juttam. Családom a mindenkori Székelyföld Csík vármegyéjében élt és él jelenleg is. Persze jelenleg Hargita megye, Románia. Családom egy ága a csíkszentdomokosi Sándor és a csíkszentmártoni Bocskor családokhoz kapcsolódik. Egyik ősapám, Sándor Imre Géza, 1837. júl. 27-én született Csíkszentdomokoson, apja Spectabilis Dominus Sándor Ignác, anyja pedig csíkszentmártoni Bocskor Amália (Zsuzsanna). Sajnos a fonalat elvesztettem, ugyanis további adat még csak Sándor Ignác 1848. október 16-ai csíkszentdomokosi halálesete van, amelyben 57 évesként szerepel, de sem születését, sem a felesége születését, sem a házasságukat nem találom a csíkszentdomokosi anyakönyvben. Pedig Sándor Ignác mindenhol csíkszentdomokosiként van feltüntetve. A Bocskor család csíkdelnei ágát átkutattam, nem születik a referenciaidőben (1790 - 1820) egyetlen
 Bocskor Amália nevű hölgy sem, a csíkszentmártoni egyházi anyakönyvek nem állnak rendelkezésemre. Esetleg valaki hozzá tud szólni?

Előre is köszönöm!