[Csaladtortenet 2] Zarka György és kutatói hírlevél

keresztesi jános keszi50 at citromail.hu
2012. Feb. 8., Sze, 20:47:59 CET

Tisztelt Ádám!
A Sluha Márton DVD-én két Lukafalvi Zarka Györgyöt találtam  az egyiknek Bálint volt az apja , testvérei János, Dorottya és Tamás. A másik Lukafalvi Zarka György a Savastits Bocsári családfán láttam Savastits Bocsári Teréz volt a felesége. Ez a György vasi főszolgabíró volt.A  felesége  1754-ben született.
üdv
János