[Csaladtortenet 2] *** SPAM ***Re: Még mindig Szombathely ...

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Feb. 9., Cs, 00:32:03 CET

Kedves Kristóf,

Az legyen két ember között a legnagyobb véleménykülönbség ma Mo-on, hogy
egy temető angol-e vagy nemzetközösségi.

Az a szomorú, hogy ezek a katonai temetők a leghóttunalmasabbak - láttam
Normandiát, a Presidiót, Arlingtont, meg a kisebbeket, hát nagyon
monoton látványok. A solymári annyival jobb, hogy legalább nációnként
különböző mintázatúak a sírkövek.

Te legalább a vezetékneveden és az első keresztneveden írogatsz - míg én
a vezetéknevemet és a második keresztnevemet használom a magánszférában,
így e Fórumon is. Szoktam is meglepetést okozni, amikor a telefont
felvéve Wilde Viktorként mutatkozom be, majd meghallván, hogy valami
hivatalosabb helyről az igazi nevemen szereplő személyt keresik,
bemondom, hogy hovatovább az is én vagyok. Hülyének néznek és gyakorta
némi bizalmatlanságot is tapasztalok ettől kezdve a beszélgetésben.

Ami meg a vélemények sokszínűségét illeti: "Virágozzék száz virág!" -
mondta a Nagy Kormányos.

Üdvözlettel,
Wilde X. Viktor