[Csaladtortenet 2] késmárki anyakönyv

Sándor Molnos kukikukac at yahoo.com
2012. Feb. 9., Cs, 21:00:46 CET

Kedves kutatótársak!

Családkutatásom egyik állomásaként késmárki (mai Szlovákia) anyakönyvi adatokra lenne szükségem, mégpedig az 1900 - 1922 közötti időszak vonatkozásában. Természetesen az ideális a polgári anyaköny volna, de ha nem, a felekezetivel egy kicsit gondba vagyok, ugyanis akik után kutatok, azok Krausz Rezső (Rudolf) fogarasi evangélikus szász és Gál Rozália Ida csíktusnádi születésű római katólikus székely hölgy ebben az időszakban született gyermekei. Gondolom vagy evangélikusok vagy római katólikusok lettek. Én az utóbbira tippelnék, legalábbis a lányok vonatkozásában. Fogalmam sincs, hogyan kerülnek Késmárkra, azonban az biztos, hogy nagymamám Krausz Rozália 1918-ban ott született. Próbáltam a familysearch.org címen elérhető késmárki anyakönyveket, azonban azok nem tartalmaznak adatokat erre az időszakra.

Valaki tudna esetleg segíteni?

Molnos Sándor