[Csaladtortenet 2] Válasz-bemutatkozással

Tibor Farkas farkastibor1960 at gmail.com
2012. Feb. 10., P, 16:54:37 CET

Kedves Judit!

Köszönöm szépen a gyors és nagyon kedves leveled. Először is természetesen
bemutatkozom.
Farkas Tibor vagyok 1960-ban születtem Rédicsen. Jelenleg nyugdíjas??
(szolgálati járadékos vagyok). A kutatás, régészet, szóval a múlt mindig is
nagyon érdekelt. Nagy felfedezéseim nem voltak, de szívesen kutatgattam a
helyi plébánia anyakönyveiben. (Gördeszkás Zoltán atya) . A plébánia
1790-től vezet anyakönyveket, amelyek többé kevésbé jól kutathatóak.
Elsősorban a családtagjaimat keresgettem. Mindig is szerettem volna egy
nagyon jó Családfát összeállítani. Korban eljutottam 1800-ig kb, de nem
egyenes ágon, hanem , ahogy adathoz jutottam. Jelenleg leginkább a Farkas
főágat kutatnám. Szívesen segítek ha gondolod, csak tudjam, hogy hol
keresgéljek. (Megjegyzem már tegnap továbbítottam egy "tag" levelét, aki a
háborúban elhurcolt édesanyja, ill. nagynénje után kutat. Megható volt a
levele, mert Ő már elég idős és szeretne úgy meghalni, hogy valami
konkrétumot tudjon édesanyjáról.
Most előljáróban csak ennyit. Ha többre gondoltál kérdezz bátran.

Üdvözlettel: v.Farkas Tibor (Zala vármegye)
http://hu.netlog.com/vitezfarkas