[Csaladtortenet 2] Lasztonyai anyakönyvek - még egyszer

Reisz T. Csaba retix at mail.datanet.hu
2012. Feb. 11., Szo, 11:30:39 CET

Tisztelt Levelezotársak!

Eloször is elnézést kérek, hogy késve és egyszerre válaszolok a hozzám befutó levelekre.
Mindenekelott ki is vagyok én? :-) Ha web alól levelezek, akkor a szolgáltatónál választott elofizetoi nevem jelenik meg, nem tudom másra beállítani, ezért vagyok olyankor retix (Re Ti Cs = retics, angolosan retix), és hivatali ügyintézésemben megszokott aláírásom (r.) valóban nem teszi egyértelmuvé, hogy nem egy cisco-router lánykori nevén, hanem a sajátomon jelentkezem be. Ezért mindenkitol elnézést és megértést kérek.

Lasztonya lehetséges helyeit Páka, Szentadorján esetleg Bánokszentgyörgy településekben javasolják. Ebbol a mormonoknál online megnéztem már Pákát a kívánt idoszakban, de a keresés nem adott kedvezo eredményt. A többit még majd ellenoriznem kell, de tudjátok, hogy ami nincs online, azt munkaidoben nyitva tartó, esetleg még a nagy érdeklodés miatt sorszámot is osztogató kutatóhelyeken elég nehéz megkutatni... Azért nem adom fel... Jut eszembe, van egy i. és II. vh-s emlékmufényképem Lasztnyáról, hátha valakit érdekel (tudom, MACSE honlap, csak lusta vagyok és idegen tollak...)

Tehát ezúton mindenkinek köszönöm, hogy válaszolt, segítségemre voltak!

Üdvözlettel,

r. (most talán van nevem)