[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Margó Balázs balmargo48 at gmail.com
2012. Feb. 11., Szo, 16:02:48 CET

Kedves Judit !

Köszönöm a leveledet. Balázs Istvánné Bíró Margit Terézia a nevem Túrkevén
születettem ( 1948.12.12.). Már közel 40 éve Bács-megyében Páhi községben
élek. Nyugdíjas jegyző vagyok, és az elmúlt évben gondoltam arra, hogy
hozzákezdek a családfa kutatáshoz. Kaptam egy kis segítséget és a net-en
átbogarásztam a túrkevei állami  anyakönyveket , ahol nagyon sok adatot meg
is találtam a felmenőkről.Még csak egyenes ágon indultam el, de az
anyakönyvek böngészése során ahol oldalági családtagot  ( elsősorban a
szüleim testvéreit ) találtam azt kinyomtattam. Anyagi ágon eljutottam az
5. felmenőig...de ott már az adatok csak részben vannak meg, az 5.
generációnál csak a nevek . Ez a Fóris(z) és a Tomek ág.

Apai oldalon a Bíró és a Tóth nevet keresem. Sajnos ott csak a déd -szülők
vannak meg névvel.

Az őseim a Tomek család kivételével reformátusok.  Keresés területe
Jász-Nagykun -Szolnok megye elsősorban Túrkeve, kivéve a Tomek ág ( a
dédapám Pozsonyban született 1856-ban)  .

Már ismertem a mormon listát, de tegnap kaptam egy linket ami a
reformátusokról is ad információt. Amit küldtél még nem néztem meg, de
mindjárt megnyitom.  Sajnos angolul nem tudok, de a fordítóval vm.-re
eligazodom.

Nagyon köszönöm a segítséget....borzasztó kezdő vagyok ezen a területen, és
néha úgy érzem átcsap a fejlem felett. Minden segítséget nagyon szívesen
fogadok.és köszönettel veszek.

Biztosan fogok jelentkezni.

Üdv. Margó