[Csaladtortenet 2] Szombathely

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Feb. 12., V, 13:24:42 CET

Kedves Éva,
Én tegnap éjjel érkeztem vissza külföldekről, igyekeztem átnézni a
felgyűlt többszáz levelet, egyesekre válaszolni és a legtöbbet törölni.
Most visszakeresve nem találtam olyat, amelyben valaki mentegetőzni
kényszerülne, neadj'Isten ijesztgetne Szhely kapcsán, nyilván
átsiklottam az ilyenek felett és töröltem.
Felidéznéd, melyikekre gondolsz?
Köszönettel és üdvözlettel,
Viktor