[Csaladtortenet 2] török defterek

Domján Péter domjanpeter at citromail.hu
2012. Feb. 13., H, 04:25:12 CET

         Kedves Kutatótársak!

    Köszönöm a gyors segítséget!!!! Az említett két kötet 1639-ig tartalmazza a deftereket, így az általam
 keresett 1670. évit sajnos nem találtam meg benne.
    Páli Istvánnak üzenem, hogy nekem megvan a Csanádi szandzsák adóösszeírása az 1567.és 1579. évről!
 Ha szükséges, szívesen kikeresek belőle ezt-azt!

                                                                                           Üdv.:
                                                                                                         Domján Péter