[Csaladtortenet 2] Szent-Kereszt térképen

Zalán Attila zatila at fibermail.hu
2012. Feb. 13., H, 14:01:25 CET

Kedves kutató társaim!
Szeretnék segítséget kérni a következőkben.
Négy-öt évvel ezelőtt már kutattam a Wertheimer család adatait, akik a
felvidéken a Nyitra vmegyei Vág-Újhely (Nové Mesta nad Vahom ) melletti
Szent Kereszt (Svaty Krizs) településen éltek 1840 után.
Filiájuk (Ág ev. ) Vág-Újhely volt.
Szeretném behatárolni Szent Kereszt helyét a térképen, de sajnos nem találom
a régi feljegyzéseimet és térképeimet.

Kérem, hogy aki rendelkezik a Vág-Újhely és környékének 1840 körüli
térképével vagy fellelhetőségének linkjével, legyen szíves megküldeni nekem.

Előre is köszönöm.
Üdv. Zalán Attila