[Csaladtortenet 2] Román nyelvű okirat

Ádám Mészáros meszarosadam73 at gmail.com
2012. Feb. 13., H, 15:33:33 CET

Kedves Gyuri,

Ez egy születési anyakönyvi kivonat, amely az 1919. december 21-én, a
Kis-Küküllő megyében található Küküllővár (Cetatea de Balta) településen
született Dombi András születését igazolja. A fiú vallása római katolikus,
a szülők rovatában pedig ez áll: Dombi Rebi (?), 30 éves, földműves
napszámos, Küküllővár. A megjegyzés rovatban az olvasható, hogy Lenghel
Andrei (Lengyel András) 23 éves r. kat. vallású férfi elismerte a
gyermeket, mint saját fiát. Az alsó bejegyzés is azt írja, hogy a gyermeket
mint Lengyel Andrást törvényesítették 1926. dec. 19-én.

remélem, tudtam segíteni,
üdvözlettel: Ádám