[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Horváth Viktória hovi at citromail.hu
2012. Feb. 13., H, 20:18:04 CET

 Kedves Listatársak!

Most jött el az idő ahhoz, hogy -ugyan már kaptam sok segítséget Tőletek- de adataimat rendszerezve bemutatkozhassak.
Másodéves történelem-régészet szakos egyetemi hallgató vagyok, érdekel ez is, az is. 3-4 éve a családunk elkezdte kutatni eredetét, az internetes keresés és gyűjtés az én feladatom lett. Örömmel találtam rá a Listára, ahol már e rövid idő alatt is rengeteg információval gazdagodtam, jó érzés olvasni mások történeteit, a probléma megoldását is.
Fő kutatott neveink: Csapkai/y (Nógrád település környéke), Bodóczki/y (Tápiószele, -szentmárton), Zsolnai (Köröstarcsa?), Gyenese (Böhönye), Zachradka (Budapest), Lampert (Lovászpatona, Bodajk). Ezek a legfontosabbak, és talán a legritkábbak a családfán. Saját iratok, az internet és a mormonok segítségével egyelőre az 1830-as évekig sikerült eljutni mind anyai, mind apai ágon.
Szeretnélek megkérni Benneteket, hogyha a fenti nevekkel kapcsolatban van információtok, osszátok meg velem! Én is felajánlom, hogy a nehezen elérhető könyveknek az egyetemi könyvtárakban utánanézek (történelemmel kapcsolatosan), illetve ha tudok, segítek bármiben.
Minden jót!
Horváth Viktória