[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 8 kötet, 47 szám

Szucs László Szucs.Laszlo at posta.hu
2012. Feb. 14., K, 08:28:07 CET

Kedves Attila!

A II. katonai felmérés szerintem használható lehet!!

http://archivportal.arcanum.hu/maps/html/katfelm2b_google.html

Bár én most gyorsban átnéztem, de nem találom, de hátha.

Message: 3
Date: Mon, 13 Feb 2012 14:01:25 +0100
From: Zalán Attila <zatila at fibermail.hu>
To: <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Subject: [Csaladtortenet 2] Szent-Kereszt térképen

Kedves kutató társaim!
Szeretnék segítséget kérni a következőkben.
Négy-öt évvel ezelőtt már kutattam a Wertheimer család adatait, akik a
felvidéken a Nyitra vmegyei Vág-Újhely (Nové Mesta nad Vahom ) melletti
Szent Kereszt (Svaty Krizs) településen éltek 1840 után.
Filiájuk (Ág ev. ) Vág-Újhely volt.
Szeretném behatárolni Szent Kereszt helyét a térképen, de sajnos nem találom
a régi feljegyzéseimet és térképeimet.

Kérem, hogy aki rendelkezik a Vág-Újhely és környékének 1840 körüli
térképével vagy fellelhetőségének linkjével, legyen szíves megküldeni nekem.

Előre is köszönöm.
Üdv. Zalán Attila

Ez az elektronikus levél bizalmas és/vagy jogilag védett információkat tartalmazhat, és kizárólag a címzettnek szól. Amennyiben ezt a levelet sérülten kapta meg vagy nem Ön annak valós címzettje kérjük, haladéktalanul tájékoztassa erről a feladót, és a levelet törölje rendszeréből. Az elektronikus levél engedély nélküli másolása, sokszorosítása, terjesztése, módosítása és nyilvánosságra hozatala szigorúan tiltott. Az elektronikus úton történő levelezés elsősorban információs célokat szolgál. A Magyar Posta Zrt. nem tesz és nem fogad el hivatalos kötelezettségvállalásokat kizárólag elektronikus levél útján, hacsak erről ellentétes tartalmú megállapodás nem született a felek között. Az elektronikus levél tartalma nem feltétlenül tükrözi a Magyar Posta Zrt. hivatalos álláspontját adott ügyben.

Nyomtatás előtt gondoljon a környezetére!  Think of the environment before printing!