[Csaladtortenet 2] Feleségnév

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Feb. 14., K, 17:48:41 CET

Kedves Listatársak!

Egy "né" is hadd szólaljon meg. Amikor férjhez mentem, fel sem merült
bennem más választás lehetősége.Akkor ez volt a szokás. Ettől még nem
éreztem jogfosztottnak magam. Jól éreztem magam  "né"-ként is. Szerettem a
férjemet, elfogadtam és halála után is viselem a nevét. Ma már mindenki így
ismer,csak a listán szerepelek lány nevemen.Nem a nevem, hanem a tetteim
alapján ítélnek meg. A sírkövemre természetesen a lány nevem is felkerül
majd, erről már végrendelkeztem. Nehogy haragudjanak rám a jövő családfa
kutatói.

Üdv.A Éva