[Csaladtortenet 2] Adalék Szombathely erkölcseinek megítéséhez

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Feb. 15., Sze, 14:19:57 CET

Kedves Miklós!

Nem vagyok szombathelyi, nincsenek helyi ismereteim.Az utóbbi két hónapban
sokat kutakodtam az ottani anyakönyvekben. A születési anyakönyveket
kevésbé forgattam, mert a keresett hozzátartozóim születési adatait már
ismertem. A többi anyakönyv bejegyzéseit olvasva olyan érzésem volt, hogy a
városban működhetett egy olyan intézmény, amely a lányfejjel szült
lányoknak menedéket adhatott. Talán nem csak a városban, hanem a környékben
élőknek is.Volt gyermek menhely, és bába képző is. Lehet szombathelyi
levelező társaink többet tudnak erről.
Én személy szerint nem hiszem, hogy e városban rosszabb lehetett az
"erkölcs", mint másutt.

Üdv. A Éva