[Csaladtortenet 2] segítség

Rompos Csilla Rita drrcsr at t-online.hu
2012. Feb. 16., Cs, 11:39:40 CET

Kedves Társak!

Most a megszokott dologtól eltérő kérdésekben kérném a segítségeteket. A következő 7 kérdésre keresem/keresném a válaszokat, de nem jártam eddig sikerrel. Ha valaki tudja kérem, hogy küldje el nekem. Előre is köszönöm! Csilla

1. Hány cm volt Szt László?

2. "A sokágú agancs csak a szarvasnak dísze." Ki mondta?

3. "Amit ti tapasztalatszerzésnek mondtok, én ostobaságnak tekinteném."

4. "Élvezet ellen páncél, betegség ellen pókháló" az óvszerről mondta valaki

5. Bánk bán, milyen bán volt? Vezetéknév kell, birtokaikról nevezték el őket

6. Napóleon felesége, Josephin, szeretője, ki volt? Sokkal jobban nézett ki, mint N. Ez nem volt nehéz.

Neki mondta Napóleon: "Foglalkozzon ön inkább.........., mint a feleségem körül legyeskedik!

7. "Valami hajtja, űzi egyre tovább, a szerelem döngeti szíve falát" Kinek?