[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Kenese Éva kenev at freemail.hu
2012. Feb. 16., Cs, 13:13:07 CET

 Kedves Családkutatók,a "-né" témában írt levelemre küldött válaszokat külön-külön szerettem volna megköszönni, de nagy örömömre olyan sokan írtak, hogy sem időm, sem a lassan gyógyuló ínhüvely gyulladásom nem tette lehetővé.Érdekes lenne megtudni, hogy kik ragaszkodnak inkább a régi formához a férfiak, akik dominanciájuk egyik elemét látják elveszíteni ebben, vagy a nők akik ezt a korábbi formát örömmel elfogadják. Az én környezetemben, baráti körömben nincsen "-né", ezt tapasztalom  a lányom 30-as korosztályánál is, de az is biztos, hogy nagyon sok nő ezt a régi lehetőséget választja ma is.. Szerencsére vannak választási lehetőségek és nem erőltetnek ránk egy általunk nehezen elfogadható formát.. Ez a normális.Éva