[Csaladtortenet 2] Anyja neve

Nagy Szilvia szilvianak at gmail.com
2012. Feb. 16., Cs, 15:32:40 CET

Kedves MIndenki!

Tremmel Imre hozzászólására válaszolnék.

Nálam az a helyzet, hogy a sokáig keresett Gyulai Sándoromnak az anyja
megvan, Gyulai Mária, de az apja ismeretlen. Viszont az anyáról semmit nem
lehet tudni, én nem láttam a bejegyzést, úgy kaptam meg az adatokat, de nem
volt semmilyen más adat. A fiú gyermek Jászdózsán született, de Tarnaörs is
be van írva az anyakönyvbe. Én is tanácstalan vagyok hogyan kutassam fel az
anya szüleit pl. vagy hogy házasodott-e később miután törvénytelen
gyermeket szült, mikor halt meg. Mivel semmit nem tudok róla, hogyan lehet
tovább indulni, ha találok egy Gyulai Máriát, hogyan tudom azonosítani az
én Gyulai Máriámmal?
Ez az én történetem.

--
Üdvözlettel: Nagy Szilvia

Kutatott családnevek Hajdú-Bihar : B.Nagy, Nagy, Gyulai, Kabai, Vámos;
Békés megyéből: Gyurik, Majoros, Koós, Puskás, Kubik
Kutatott helyiségek: Furta, Zsáka, Ártánd, Csökmő (Hajdú-Bihar), Bucsa
(Békés)

Sikeres kutatómunkát mindenkinek!