[Csaladtortenet 2] Hiányzó Vásárosnaményi polgári anyakönyvek téma, történései

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2012. Feb. 16., Cs, 20:32:50 CET

 Tisztelt Levelezőtársak! Az én esetemben szerencsésen megoldódott ugyan a probléma. Ennek ellenére úgy gondoltam, hogy az utánam következő, e problémával szembesülő, kutatók érdekében, írok egy levelet.Írtam is Dr Czomba Sándor Vásárosnamény országgyűlési képviselője, Filep Sándor Vásárosnamény polgármestere, Kujbusné dr Mecsei Éva Sz.Sz. B. megyei levéltár igazgatója, és Nyiri János református lelkész részére. Azok részére akiket közvetlenül is érdekel a téma, az írt levelet, és a már beérkező választ ide csatolom, és majd a fejleményekről folyamatosan adok tájékoztatást. üdv.: Nyitrai István