AW: [Csaladtortenet 2] személyes történelem

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Feb. 17., P, 11:45:26 CET

Kedves István!

Ez nagyon jó lenne, de talán az OSzK-val is össze lehetne működni.
Ugyanis az 56-os intézet beolvad hozzájuk és nekik is van egy "Oral History" részlegük.
Legalább annyi összedolgozást kellene elérni, hogy felvegyék a MACSE oldalának az elérhetőségét a honlapjukra.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -