[Csaladtortenet 2] mormon adat

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2012. Feb. 17., P, 12:58:40 CET

Kedves József és Listatagok!

Az alábbi linken találhatók az európai anyagok. A Brit-szigetek már külön
menüpont alatt szerepelnek.

Azt nem tudom, hogy milyen anyakönyveket töltöttek fel, mert ezek között
nem lehet úgy keresni, mint például a szlovákai anyakönyvek között.
Jelenleg 57%-os a keresztelési anyakönyvek feltöltöttségi foka, tehát kb. 3
millió anyakönyvi bejegyzés még hiányzik.  Utána gondolom a házassági és a
halálozási anyakönyveket is feltöltik. Sajnos sok az elírás, ezért ha névre
keresünk akkor ne pipáljátok be a névnél a kis négyzetet.

Üdv,
      Kozora Robi

https://www.familysearch.org/search/collection/list#page=1&region=EUROPE