AW: [Csaladtortenet 2] bábák és szülésznők

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Feb. 17., P, 18:55:18 CET

Kedves Éva!

Megnéztem az 1899-es Bp.i Nemzetközi Gyemekvédő Kongresszus naplóját. http://mek.oszk.hu/08200/08215/pdf/index.html
Azt hittem, hogy ott lesz valami szó a bábaképzésről, hiszen - legalább is szerintem - a gyermekvédelemnek már a születésnél kell kezdődnie, hogy az újszülött egészségesen jőjjön világra.
Itt inkább a szülész szóra kell keresni, de sajnos a bábaképzésről nincs külön rész, csak említés képzési hibákról.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -