[Csaladtortenet 2] Lányági öröklés (névöröklés)

Csanád viski Balás balascsanad at gmail.com
2012. Feb. 18., Szo, 05:12:11 CET

*T Listalakók!*
*
*Kérem szíveskedjetek állást foglalni, ismereteiteket megosztani velem a
következő dilemmámban:*
*
*
*
2 lányos atya vagyok. Élő fiú utódom nincs. Lehetséges e a nemesi elő és
Családnév hivatalos továbbvitele leány ágon?!

Utánanéztem a precedensnek: III. Habsburg Károly"Pragmatica Sanktio",
elfogadta Csehország és Erdély után a magyar Országgyűlés is 1723-ban
kedvezményezett: Mária Terézia. (l.o. NETen)*
*
*
*(Amit szabad Jupiternek... !?)*
*
*
*Üdvözlettel, kíváncsian várva véleményeteket*
*viski Balás Csanád*