[Csaladtortenet 2] A/0 nyomtatás

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Feb. 18., Szo, 18:23:37 CET

köszönöm az ötleteket, de igazából nem vagyok előrébb... :-)

Wordből (amiben most az adatok vannak) hiába próbálok A2-esnél nagyobb
pdf-et kreálni, a Word korlátai miatt nem lehet...
Amúgy a családfaszoftveremmel lehetne az ábrát pdf-be konvertálni
akkorában, amekkorában akarom, csak ott meg, mivel képként kezeli a dolgot,
igen rossz minőségű lesz a nyomtatás... ezt már teszteltem.
A szoftvert meg senki nem telepíti a nyomtatócégek közül, a saját gépemet
meg nem engedik rákötni a plotterre, akkor sem, ha előttük futtatom le a
vírusvédelmet...

Üdv:
Krisztián