[Csaladtortenet 2] Sziasztok !

Margó Balázs balmargo48 at gmail.com
2012. Feb. 19., V, 19:54:45 CET

Mint  nagyon kezdő, szeretném megkérdezni, hogy kutatja e valaki a Tomek
nevet.

Anyai dédnagyapám Tomek József  Pozsonyban született...1856-ban, onnan
került házasság révén Túrkevére. Szüleiről csak a nevet tudom Tomok József
és Tomek Karolina. Hogyan keressem...az űk szülőket, akik feltételezhetően
Pozsonyban vagy a környékén születtek és haltak meg.

Bocs de, még én ott tartok ezen a területen, hogy "vak tyúk is talál
szemet"....de nagyon kell a segítségetek. Olvasgatom a leveleket. Linkjeim
vannak ( mormon. macsa... )....

Üdv Margó