AW: [Csaladtortenet 2] A/0 nyomtatás

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Feb. 20., H, 14:12:41 CET

Kedves Listatársak!
Van egy jó program, a PrimoPDF.
Ez egy ingyenes nyomtató-program, mely nem papírra, hanem PDFfáljba nyomtatja az anyagot.
Ma valamit ki akartam nyomtatni (egy pdf-fájl egy oldalából akartam külön PDF fájlt csinálni).
Feltünt, hogy plakátot is tud nyomtatni.
Kiváncsiságból beadtam 900% nagyítást. Lehetett látni miképp töri. Meg lehet adni, hogy akar-e az ember ragasztási felületet és milyen széles legyen az.
Ez eredmény számos pdf fájl, amit bármilyen nyomtatón papírra lehet aztán nyomtatni.

Én ezt a programot naponta használom bizonyos internet oldalak mentésére, hogy csak akkor kelljen papírt használnom, amikor papír alapú másolat kell.
De aki akármit is fejleszt, ahol nyomtatás is lehetséges, nagyon jól használható, környezetbarát alkalmazás.
nem papírra, hanem egy pdf-fájlba nyomtatok és meg tudom nézni, hogy megfelelő-e. Ha nem, akkor addig fejlesztek tovább, míg meg vagyok elégedve az eredménnyel.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -