[Csaladtortenet 2] Nyomtatás

Nagy Szilvia szilvianak at gmail.com
2012. Feb. 21., K, 09:27:02 CET

Kedves kutatótársak!

Én valamiért még nem tudtam megszeretni egy olyan családfa készítő
programot sem, ami "számomra" átlátható lenne. Vagy csak béna vagyok, de
kaptam már párat és valahogy nem úgy látom mint az én saját magam készített
adatbázisban. Én egy excel táblázatban kezdtem el még az elején aztán az
csak egyre bővült. Most ott tartok, hogy kb. van vagy 30-40 excel lapom
egybe. Ezt tökéletesen átlátom, bár most meg már annyi adatom van, hogy
néha nehéz bővíteni, mert ha sorokat, oszlopokat szúrok be, kicsit azért
tolódik az egész. De én is ki szeretném nyomtatni, mert vizuális típus
vagyok, jobban látom az asztalon kiterítve, mint a gépen, pláne, hogy
közben őrülten keresgetek mindenféle adatbázisban. Én is próbáltam
be-pdf-esíteni (hú ez jó magyaros lett:) ) de ugyanúgy, több oldal lett
belőle.
Ezt vajon hogy lehet megoldani, hogy kinyomtassam????

--
Üdvözlettel: Nagy Szilvia

Kutatott családnevek Hajdú-Bihar : B.Nagy, Nagy, Gyulai, Kabai, Vámos;
Békés megyéből: Gyurik, Majoros, Koós, Puskás, Kubik
Kutatott helyiségek: Furta, Zsáka, Ártánd, Csökmő (Hajdú-Bihar), Bucsa
(Békés)

Sikeres kutatómunkát mindenkinek!