[Csaladtortenet 2] A/0 nyomtatás

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2012. Feb. 21., K, 11:21:44 CET

Kedves Krisztián és Érdeklődők!

engem még nem ért el ez a probléma sajnos, de egy kis nyomdát tudok
ajánlani egy kollégám révén, ahol valószínűleg meg tudják oldani a
kérésedet.
http://www.plakatfiu.hu/plakat-technologiak.htm

Ha Horváth Barbarának írsz, milyen kritériumoknak kéne megfelelni (méret,
mennyiség, stb..), ad egy árat és gondolom személyesen is meg tudod
beszélni vele a technikai kérdéseket.
regiszter kukac plakatnyomda.hu

jeleztem felé, hogy számítson ilyen jellegű emilekre.

üdv r.Éva