[Csaladtortenet 2] Árva és Trencsén vármegyék leírása

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Feb. 21., K, 15:37:20 CET

Kedves Listatársak!

Köszönöm mindenki információját. Sajnos nem tudok latinul, így a könyv
beszerzése révén nem bővíthetném ismereteimet. Az újságcikkben nem
közölték, hogy a kiadvány latin nyelvű.

Nekem megvan Bél Mátyás Komárom vármegye leírása című könyve magyar
nyelven. Most utána érdeklődtem, hogy történt ennek kiadása? Megtudtam,
hogy a megyei könyvtár az 1980-as években latin nyelvből lefordítatta  a
művet magyarra és könyv formában kiadta.Ebből vettem a könyvtárban én is
egy példányt. Azt hittem most is hasonló kiadásról van szó.

Üdv. A Éva