[Csaladtortenet 2] Tatabánya előd községei és a mormonok

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Feb. 21., K, 17:44:28 CET

Kedves Éva és Imre,

nagyon sok helység filmjei még hiányoznak/hiányosak - majd minden
megyében. Az ezzel kapcsolatos (állami anyakönyvek) honlapon tudatják,
hogy bővítik az adatbázist, ahogy a filmek elérhetők, hozzáférhetők lesznek.

Ezt a folyamatot persze felgyorsítani nem nagyon lehet!:-(

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com