[Csaladtortenet 2] A/0 nyomtatás

Hegedűs család hegedus.csalad at t-online.hu
2012. Feb. 22., Sze, 11:03:03 CET

Kedves Krisztián!

Magam is csak most ismerkedem az Open Office szövegszerkesztőjével, de most
kíváncsiságból megnéztem, meg tudná-e oldani a problémádat. Szerkesztés
menüpontban az Oldal-ra kattintva lehet az oldalméretet beállítani (nem a
Fájl-ból, mint a Wordben). Itt A3 a legnagyobb választható papírméret, de
van egy "Felhasználói" lehetőség, és ott minden további nélkül elfogadta
azt, hogy beírtam az A0 méreteit a magassság-szélességhez. 84,1×118,9 cm. Az
alapértelmezett nyomtató a pdf Complete Converter, ott ki is lehet
választani az A0 méretet. Szóval elméletileg működik, de a gyakorlatban nem
próbáltam ki. Azt sem tudom, mit művel az Open Office a Wordben készített
táblázatokkal, vonalakkal, egyebekkel a konvertálás során, de egy próbát
megér a dolog.

Üdv
Hegedűs Gyula