[Csaladtortenet 2] elakadtam

Honyecz Anna honyecza at freemail.hu
2012. Feb. 22., Sze, 15:41:00 CET

Kedves Listatársak!A MACSE honlapon találtam A Szlovák Állami Levéltár-ban őrzött felvidéki egyházi anyakönyvek a Mormonok internet oldalain elérhető ......oldalt.Szeretném átnézni a II.rész Sárosi/Eperjesi helységek a magyar nevek szerinti református részt.Képtelen vagyok behozni a gépemre,próbáltam,hogy másolás és beillesztés,CTRL-es módom is lehet hogy nem működik ez az oldal?Kérlek,ha van ötletetek segítsetek.Bocsánat,de ennél is van egy nagyobb problémám. Keresem elvben a Lasztóci-Karásebesi ághoz tartozó Körtvélyesi Györgyöt aki 1787-ben halt meg Nagykőrösön a halotti anyakönyv nem tartalmazza a születési helyet csak a dátumot 1716.1681-től végignéztem a Nagykőrösi  református anyakönyvek,a Lasztóci-t is.Hogy induljak tovább?Segítségeteket előre is köszönöm.Anna