[Csaladtortenet 2] Fw: Molban kutatás

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Feb. 22., Sze, 21:26:19 CET

Igazatok van, Kedves István, Béla és Jenő,

egy kicsit 'elhamarkodtam' én a számításaimat. Kifelejtettem a
G(iga)B(yte)-ot!:-(

Számítástechnikában az egységek ugyanazok; csak a 'hétköznapi'
szóhasználatban vannak eltérések: a ti milliárdotok itt billiókként
vannak nevezve.

S az a 1024 pedig a hexadecimális számrendszer eredménye, amit
legtöbbször elhanyagolnak - még a szakemberek is.

(S csak mint érdekességet említem: az én terabyte-os elmentőlemezem már
félig meg van töltve!:-( )

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com