[Csaladtortenet 2] inyenceknek

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Feb. 22., Sze, 22:00:08 CET

Remek! Talán ezeket is érdemes lenne gyűjteni. Talán emlékeztek még az én Vígh-Buús házasságomra.Egyébként erről egy vicc jut eszembe, eme kései órán talán már elmondhatom. Előre is elnézést ésatöbbi...-Nagymama, miért olyan nagy az orrod?-Nagymama, miért olyan nagy a szád?-Nagymama. miért olyan nagy a füled?-Jaj, Piroska, vidd már innen azt a nagyítót.NJ:-)