[Csaladtortenet 2] Porubszky

Nagy Szilvia szilvianak at gmail.com
2012. Feb. 24., P, 08:31:24 CET

Kedves segítő kutató társak!

A keresett Porubszky családdal kapcsolatban az alábbiak tudhatók:

"Nagyapa : Porubszky János, valószínűleg Egerben született, 1800-as évek
végén, pontos dátum nem ismert. 1945. január 17-én halt meg Beregszászban.
Nagymamával (Biriki Mária) 1940-ben házasodtak össze Csepelen (XXI. ker.),
vagy Egerben ( az egri házassági a.kivonatokat átböngésztem, nem találtam,
úgyhogy tutti Pesten esküdtek. )
Előző házasságából nagyapának volt 3 gyereke: Regina, Béla és még egy fiú,
nevére nem emlékszik. Özvegy volt, a felesége meghalt valamikor."

Hát ebből talán én sem megyek sokra, de ha valakinek ismerős a Biriki név
Budapest vagy Eger környékéről, kérem írja meg.

Köszönöm!

------

Üdvözlettel: Nagy Szilvia

Kutatott családnevek Hajdú-Bihar : B.Nagy, Nagy, Gyulai, Kabai, Vámos;
Békés megyéből: Gyurik, Majoros, Koós, Puskás, Kubik
Kutatott helyiségek: Furta, Zsáka, Ártánd, Csökmő (Hajdú-Bihar), Bucsa
(Békés)

Sikeres kutatómunkát mindenkinek!