AW: [Csaladtortenet 2] Kempelen Béla munkája

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Feb. 25., Szo, 16:45:40 CET

Kedves Gábor!

Ennek lehet egy egyszerű oka: Kempelen hibázott.
Olyan adatokat is felvett, amiket nem tudott leellenőrizni, mert nem voltak meg azok a lehetőségei, mint Szluhának.
De ettől függetlenül, Szluha is nagy hibákat tesz, még a figyelmeztetések és pontos adatok megadása után is:
A túróci családok nyomtatott verziójának a zárási ideje előtt figyelmeztettem, hogy
1.) Apámnak nem csak egy örökbefogadott lánya, hanemegy törvényes vérbeli fia is van, én, és nekem három fiam van
2.) Apám első feleségének a harmadik férja nem az anyám első férje volt.

A javításban addig elment, hogy engem és legidősebb fiamat beillesztett a családfába, de két fiatalabbat nem, és a házástársi hibákat sem javította ki.

Vagyis, nem csak a lehetőségek léte, hanem pontosság szükségességének az elfogadása is fontos.
Gondolom, a munkát nem Szluha, hanem valami famulusa végezte, de az felelős, akinek a neve alatt jelenik meg a munka.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -