[Csaladtortenet 2] keresek egy könyvet

Gaal Sandor g_or at freemail.hu
2012. Feb. 26., V, 08:10:56 CET

Kedves Listalakó Társam,             így kissé nehéz segíteni, de ha -mondjuk a Békés Megyei Könyvtár online katalógusában tárgyként "Dévaványára" keres, a találati halmazban ismerős lehet. E technikában -ha jelez- segítek, de hát Dévaványában nem egészen vagyok jártas.  itt lesz a katalógus:              http://www.bmtk.hu/index2.php?page=menupont&menu_id=1&oldal=4&hider=4&nyelv=huvagy                   <http://www.bmtk.hu/index2.php?page=menupont&menu_id=1&oldal=4&hider=4&nyelv=hu>lesz ott vagy 400 könyv, füzet, stb... Minden jót!

üdvözlettel:
           Gaál Sándor
http://www.tfvk.koznet.hu/alapitvany/index.html