[Csaladtortenet 2] Szatmár-megyét kutatókhoz kérés!

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2012. Feb. 26., V, 10:17:05 CET

Kedves Gyuri!

Szatmár (kicsit nagyzolva: megyét) kutatom, valójában Csenger környékének
református lakosságát.
A Szamák név "ránézásre" r.kat lehet inkább, mint református. Jól gondolom?
Mindenesetre még nem találkoztam vele. És az 57%-os feldolgozottságú ref.
adatbázis sem talál egy kereszteltet sem.
A r.kat-ban annál több van, de nem szatmáriak, ahogy láttam.
Persze Szatmár megye a határon túl is folytatódik...

üdv: Előd

Kedves Listatagok!

Nagy kérésem van a Szatmár-megyét kutatókhoz!
Három év kutatása után felmerült, hogy az őseim  -* SZAMÁK - *Szatmár
megyéből vándoroltak nyugat felé a Tiszát követve.

Ha valaki véletlenül találkozik ezzel a névvel - olyan mint a "csacsi" csak
*k betűvel a végén,*
csak a helységet és az év számot jelezze, a többi az én dolgom.

Üdv.Gyuri
*Szamák György*