[Csaladtortenet 2] Fw: Fw: Metropol cikk

Maria Benedek maria.satumare at yahoo.com
2012. Feb. 27., H, 19:51:31 CET

              Kedves István !

     A Szatmári Katolikus Egyházmegye Levéltárában többször jártam,és nyilván  az ott tapasztaltak hatására állítom,hogy sehol annyi áhitattal nem nyúltak ,mondjuk beregszászi másodpéldányokat tartalmazó anyakönyvhöz,mint ott,sehol  nem beszéltek annyi szeretettel az anyakönyv fontosságáról ,sehol nem szolgáltak ki ,semmilyen világi levéltárban úgy ,mint ebben a katolikusban. Lehetett volna az elmúlt év egyik emlitésre méltó kutatóhelye.

      Benedek Piroska

        Szatmár